Første arbeidsdag

Da er første arbeidsdag ferdig. Jeg kom meg opp og møtte Espen Brusveen i resepsjonen på Fylkeskommunen. Han fortalte om avdelingen, hva de hadde ansvaret for og supportpoint, programmet de bruker for saker og spørsmål de får inn. Det første jeg og Medhi, den ene lærlingen, så på var en maskin med virus. Da måtte vi tanke den eller installere Windows på nytt. De hadde allerede et image, men vi måtte installere Adobe, e24, et chatteprogram, og ta backup av filer. Jeg fikk også i oppdrag å sette opp tre skjermer alene i 3. etasje.

Alt i alt har det vært en fin, men slitsom dag. Føler at jeg kan få mye ut av utplasseringen her og lære masse. Nå blir det peppes og senere blir det kanskje besøk til noen andre jeg kjenner som bor på hybel. Har også tenkt meg på biblioteket her og se hvilket utvalg de har. Tida her på Lillehammer starter bra

Legg igjen en kommentar

